joi, 8 iulie 2010

Pescuit Amator si Ochelari Polarizanti .


Pescuit Amator  si  Ochelari Polarizanti .

Cum se vede in apa cu Ochelari Polarizanti .
Fara Ochelari Polarizanti .


Cu  Ochelari Polarizanti .



Aţi avut zile de pescuit în care soarele va bătea în faţă atât direct, cât şi prin imaginea acestuia reflectata în apă, încât de abia puteaţi vedea pluta printre ochii întredeschişi? Sau când soarele deşi aflat în lateral se reflecta în micile valuri de pe suprafaţa băltii, aproape orbindu-vă ? Atunci sigur aveţi nevoie de o pereche de ochelari polarizanţi.
Ochelarii polarizanţi oferă purtătorului doua avantaje: diminuarea luminii primita direct, de la soare, efect similar cu cel oferit de o pereche de ochelari de soare (protecţie contra razelor ultra-violete) şi diminuarea până la anulare a luminii reflectate de luciul apei.




Dacă primul efect este mai cunoscut, fiind întâlnit la toţi ochelarii de soare, prin intermediul celui de-al doilea (reducerea luminii reflectate de apa) putem ajunge să vedem sub apă până la 1,5 m în funcţie de transparenţa acesteia. Putem astfel observa atât obstacolele subacvatice (ierburi, crengi), ferindu-ne astfel musca artificiala, linguriţa sau pluta de agăţări, cât şi peştii, putându-le oferi momeala mult mai precis.


Ochelarii polarizanţi se fabrică având grade diferite de filtrare, începând de la cei care amplifică lumina (pentru seară sau zile noroase) până la cei care filtrează o foarte mare parte din lumină (pentru zilele însorite de vară). Există şi variante mai scumpe de ochelari care se adaptează luminii existente (heliomatici).
Pentru pescarii miopi exista ochelari fără rame, care se agaţă prin clipsuri de ochelarii de corecţie


Mai bine cumpăraţi o pereche de ochelari cu suprafaţă mare decât unii mici, pentru a nu lăsa lumina nefiltrată să pătrundă pe lângă ei (chiar dacă nu au un "look" prea atrăgător). De asemenea, cumpăraţi ochelarii de la o firmă cunoscută chiar dacă sunt mai scumpi (o pereche acceptabila costa cam 12-30 USD), în locul unora de soare care doar pretind ca sunt polarizanţi


2 comentarii:

Alfi spunea...

Ciao Nik,sunt foarte buni ochelarii polarizanti,am incercat de cateva ori,nu trebuie sa te mai strambi ca sa poti vedea pana la pluta....insa mie mi-e mai greu cu ei ,fiindca eu si asa am....,,4 ochi,,,! Ha,ha!
In alta ordine de idei,DA sunt de acord sa facem schimb de LINK,dar te-asi ruga sa copiezi scriptul din blogul meu,si sa-l pui in bara laterala din stanga,sub ,,persoane interesate,, si deasupra ,,bloguri de pescuit,, si daca s-ar putea,titlul postarii sa se numeasca ,,Schimb de link,,.
Daca inca nu ai asa ceva ....cred ca ar trebuii sa-ti faci,fiindca ai un blog cu potential si ar fi pacat sa nu fie vizualizat de mai multe persoane.

Nik,observ ca nu ai un script pentru Schimb de link,dar nu-i bai ca pot sa pun un link si asa.....spunemi tu unde vrei sa il pun.

Te rog sa nu ma intelegi gresit,fiindca am indicat exact unde asi dorii sa apara linkul meu,dar blogul meu este bine plasat si este in crestere si cred ca acesta ar fi un ,,avantaj,, si pentru blogul tau....in cazul in care accepti oferta mea...

A si mai ceva,poti sa mi te adresezi direct cu Alfi,nu ma mai lua cu dvs. OK.
Ciao ,astept un raspuns.....

Anonim spunea...

Vreau si eu .....sa pot vedea pestisorul...felicitari tine-o tot asa!

Trimiteți un comentariu

toateBlogurile.ro Certificat Web