miercuri, 22 septembrie 2010

Pescuit Sportiv si Linguri pentru clean

Sfaturi despre Lingurile pentru clean .

Este una dintre cele mai interesante si provocatoare modalitati de pescuit la clean...
In general rotativele mici(0,1)au rezultatele cele mai bune-tinand cont de faptul ca
este un peste care nu atinge dimensiuni impresionante....

Personal, eu am avut rezultate la rotativa nr1 nichelata dar mai ales galbena cu puncte
negre..cu care am aruncat in zonele de rau cu un curent nu foarte puternic, dupa
praguri,stavilare,etc(capaci cazuti, pietre)...

fir de 0.18 mi se pare cam gros, eu folosesc 0.14 incearca, daca vrei sa prinzi ceva, la vobler Cozma cat mai mic (3-5 cm).
Incearca rotative mici (nr.0-1, paleta alungita);

La apa mai tulbure si nivel crescut merge rotativa in special mepps aglia long 1 sau 2(are o portanta in timpul recuperarii mai mica decat altele si evolueaza ceva mai adanc) sau voblere floating cu barbeta lunga sau sinking cu bataie ceva spre medie-mare.

La inceput de sezon(februarie) daca apele sunt inca limpezi voblerele cu bataie mai mica si scufundatoare fac legea.Niciodata o lingurita nu are cum sa mimeze un pestisor asa cum o face un vobler mai ales pe apa limpede


 La vobler am prins prima data clean intr-o zi in care apa era mare, tulbure si curentul de pe cris ridica rotativele ceva mai sus fata de adancimea la care statea cleanu.Atunci luat prima data la clean la rapala fat rap si erau bucati frumoase de aprox. 800-1000g

Dintre linguri in acele zile cu apa mai mare a mers mepps aglia long(salcie) desi curentul mai puternic nu o lasa sa evolueze destul de jos kiar si la o recuperare foarte lenta.


Vibrax Hot Paper cu buline rosii si Mepps Comet argintiu nr 2

Rotativa face legea pe apa limpede si in special meps aglia de 0 sau 1 si daca se poate sa aiba paleta de culoare argintie sau portocalie.

La clean, cele mai mari capturi le-am avut la rotativa dam eff de 3 silver (~1,5 kg) intr-adevar nu multi . La voblere, in special cosma de 5 am avut rezultate mai bune dar mai mici

Parerea mea e sa incerci cu naluci mai mici...voblarele salmo hornet sunt f bune si rotativele mepps io asta folosesc si am avut rezultate destul de bune


La apa relativ mica merge f bine la rotativa
La apa mai adanca (sau putin tulbure) vobler cu bataie mare

Cele mai bune rezultate le-am avut la un vobler binenteles cozma de 5(S) o combinatie de argintiu cu portocaliu pe burta si verde pe spate.
Va mai recomanad si gama Rebel in special lacustele-poper si racusorii sunt super.
eu unul folosesc Cozma S de 3 cm plutitor


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

toateBlogurile.ro Certificat Web