sâmbătă, 22 mai 2010

Pescuit şi Mici Trucuri despre Mix pentru Pescari Sportivi

Pescuit şi Mici Trucuri Pentru Mix

             În cele ce urmează vom discuta şi vom învaţa despre pescuit şi mici trucuri pentru mix ,utile pentru pescuit amator şi sportiv nu este greu să vă preparaţi acest mix acasa haideţi să ne apucăm de treabă .
In general imi prepar singur boiliesurile cu care pescuiesc . In afara mixului pun intotdeauna accentul pe atractanti , indulcitori , aditivi , etc . Aceste produse nu se pot inlocui foarte usor si cu rezultate bune , prin ceva ce poti prepara acasa . In schimb mixul ofera aceasta posibilitate , fiind relativ usor sa testezi diferite mixuri , cu compozitii variate .





   Am citeva variante clasice cu care pescuiesc in concursuri , de fapt mixuri amestecate , din magazin plus idei proprii . Pe astea de cumparat le procur mai ales din SUA , de la un bun prieten Paul Pezzala , italian la
origine si care este un fan al carpfishingul in SUA . La Paul , mixurile costa putin , dar adaugat transportul tot inseamna o suma frumusica / kg de mix . In schimb merita efortul !
   Am experimentat si am elaborat 5-6 retete de mix pe care le adaptez functie de conditiile concrete de pescuit . De fapt , boiliesurile pe care le vind pe magazin sunt facute cu aceste mixuri . Am zis sa onorez deschiderea acestui nou site de crap si sa ofer citeva din micile mele "trucuri" in conceperea mixurilor . Ma refer numai la mix pentru ca altfel spun din casa si nu mai am garantia "copyright-ului" !

  Iata o serie de trucuri folosite de mine la prepararea mixurilor :  in majoritatea mixurilor se foloseste faina de orez , faina de cereale , etc . Ei bine eu folosesc astfel de fainuri de la Nestle . Adica iau de la gura baiatelului meu de 2 ani si jumatate , si adaug in mix niste fainuri cu granulozitate extrem de mica , si cu o sterilitate si
calitate mai presus de orice banuiala . Adausul de minerale si vitamine din aceste fainuri pentru "ciortani" imi adauga un plus de valoare mixului . Gama de fainuri pentru bebelusi este destul de mare , gasind pe piata variante de cereale cu miere , cereale simple , fainuri de griu cu lapte , griu cu miere , orez , etc - deci sursa de inspiratie avem ! Va las pe voi sa experimentati .... . Despre gradul de nutritie si digerabilitate al acestor fainuri nu discut pentru ca daca un sugar de 6 luni creste si nu are colici de la ele - atunci sigur nici crapul nu
va avea si le va cauta cu pasiune . indiferent de reteta , adaug intotdeauna intre 4-6 % robin red si cca 5 grame de betaina HCl de la Nutrabaits , in kilogramul de mix .  la kilogramul de mix pun intotdeauna 2 pliculete de ceai verde . Nu dau detalii , si asa ma doare inima ca am spus si chestia asta pe care cu greu am smuls-o de la prieten , intr-o seara de vara cu un apus fantastic , seara de mare inspiratie si predispusa la destainuiri .
  o sursa ieftina de mix de calitate sunt pelletele . Macinate la o granulozitate suficient de fina , pelletele rasnite si date prin sita pot furniza suprize la adaugarea lor in orice mix .
Personal prefer - pelletele CSL de la SBS . Imbunatatesc mixul si ii ofera o aroma aparte . am aflat si eu de la prieteni  si de atunci nu fac decit asa . Cumpar   seminte de soia , le prajesc si le rasnesc fin . Obtin o faina de soia ultra aromata si deosebit de buna pentru mix . Mersi baieti si imi cer scuze daca am dat pe scris , ce trebuie sa stim numai noi !
-mixul se cerne de 2-3 ori cu o sita fina , dupa aceasta operatiune e tocmai bun de   folosit . Pentru granulozitate mai mare folositi bird food ca atare - nemacinat , dar nu mai mult de 10 % din intreaga cantitate .
-  la final , adaugati cu incredere 1-2 lingurite de sare , 1 lingurita de piper macinat fin si 1 lingurita de praf de usturoi
   Ar mai fii cite ceva dar ma opresc aici si va las sa puneti si voi imaginatia la contributie .
Pina la urma , experimentati fratilor , ca aveti timp si posibilitati . Imi doresc sa nu pierd vreun modest concurs de crap in dauna cuiva care a pregatit un mix dupa sfaturile mele , dar mie teama ca deja am vorbit cam mult
FIR ÎNTINS


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

toateBlogurile.ro Certificat Web